tisdag 15 maj 2012

vecka 21

Hej hej alla som har hittat fram till min blogg och orkar läsa om och följa med min graviditet! Jag är nu i vecka 21! Jag bifogar inte bild på magen min eftersom den är alldeles för liten för att vara något att skryta över ;) Samtidigt som jag väntar på att få en ordentlig mage så njuter jag av tiden då magen inte är i vägen :) Övrigt sker det massor i mitt liv. Det är flytt, lägenhetsvisningar, beslut om framtiden, mödrarådgivning, ultraljud, national dag med besök av svärföräldrar och skola på gång här i Oslo. Både jag och Kristian blir helt distré av alla tankar som snurrar i huvudet! Vi får se, jag hoppas egentligen på att få en lägenhet via studieorganisationen här i oslo, medan vi nu har blivit lovade en fin lägenhet centralt i Oslo (lika dyr som den är central). Vi får se vad som sker. Idag har jag i allafall varit extremt produktiv med både skola och annat fixande så nu skall jag njuta av en tur i skogen. HA DE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar