torsdag 31 maj 2012

efter regn kommer växlande molnighet

Å vilken dag jag hade igår. HORMONER. Var helt upp och ner. Jag har haft en bättre dag idag, men fortfarande bekymmersam! Det känns inte helt som att solen skiner ännu. Jag har gått och tänkt på pengar, ekononomi och på livet som studerande mamma. Jag vet att allt kommer att bli bra, och att vi kommer att göra det bra, tillsammmans, men fortfarande finns det men. Mennen som kommer är bekymmersrynkorna du ser i min panna eller den frånvarande blicken som stirrar ut i det tomma intet. Det går liksom inte att undvikas, molnen måste få komma för att solen skall kunna skina igen...

2 kommentarer:

  1. Vad googlade du för att hitta dendär bilden? :)
    Heidi

    SvaraRadera
  2. hehe, hemligt ;) den är väldigt beskrivande för hur jag känner :)

    SvaraRadera