onsdag 16 maj 2012

Vi har hittat ett hem!

Sitter som bäst å smaskar på jordgubbar. Detta för att fira att vi äntligen har hittat ett hem! Efter många om och men, funderingar hit och dit så bestämde vi oss för en lägenhet som ligger i en stadsdel där vi båda har nära till jobb och skola. Lägenheten ligger på St. Hanshaugen och är en fresh lägenhet med god standard. Den är precis lagom stor för oss i 1-3 år framöver. Efteråt får vi se vad som sker! Tyvärr har jag inte bilder till förfogande just nu, men de kommer! Vi var också på ultraljudsundersökning idag! Inte i min vildaste fantasi hade jag väntat mig att hon som skulle utföra undersökningen skulle vara från finland, men det var hon ju naturligtvis! Kände mig trygg i hennes händer! :) Hon var väldigt duktig, förklarade och berättade om allt vi såg på under undersökningen. Vi fick reda på att det är en liten pojke jag går och bär på, som egentligen bara bekräftade det jag länge hade känt på mig :) Så summa summarum har jag haft en fantastisk dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar