söndag 8 augusti 2010

Nya tag!

Ny blogg! Fy va dåligt av bloggen.fi att inte ha back-up när systemet kraschar. Nu är hela min jorden runt historia borta och kommer aldrig att återfinnas. Den finns i mitt hjärta men skulle ha varit roligt att ha den svart på vitt också. Buhu:(

Nu är det bara 10 dagar kvar innan jag flyttar till Norge! Jag har ju fått jobb! Jag fick en snabb inblick i hur det kan kännas att vara arbetslös eftersom jag sökte och sökte jobb utan resultat en lång tid. Jag hann bli riktigt orolig. Det svåraste för mig skulle ha varit att vara beroende av R. Jag skulle ha varit beroende av honom både ekonomiskt och socialt, inte en bra känsla för någon som är van att vara självständig.

Nu kommer jag att jobba en vecka till på Åland. Sen bär det av till Nykarleby för att packa och träffa nära och kära. Jag ser ljust på framtiden och väntar med spänning på hur det skall gå. Jag är tacksam för mitt liv, för att jag får uppleva så mycket!

1 kommentar:

  1. Härligt vännen! Kommer absolut att följa din blogg, har redan länkat dig från min blogg. Skriv mycket! :)/Janica

    SvaraRadera