måndag 16 augusti 2010

2 dagar kvar!

Idag är det måndag. Imorgon är det tisdag. I övermorgon är det fredag.. nej ONSDAG!!!! THE DAY då jag flyttar till NÖRGE! Kan ni förstå att NYYkaaBi flickon ska bli norrKVINNO? Jag kan fösta- Jag är nämligen redan i Norge i hovo mett. Ja-a jag är redo. Idag var jag och köpte en bautaväska för att få plats med alla mina kläder, eller hälften av mitt klädförråd kanske det blir... Jag har också varit och diskuterat med syster Annika gällande ett projekt för Cambridge som jag kommer att påbörja nu och försöka slutföra i december. Slutresultatet kommer att vara en träningshandbok ala Mikaela och Annika. BACKMAN SI'Z ROCK! Sen träffade jag Anna + Elia, Alexandra och Johanna vilket var jääättetrevligt! Hann förstås också med beachvolley på kvällen!

Min högsta önskan nu är att jag kommer att klara morgondagens packning utan nervsammanbrott. Jag önskar också att allt går enligt planerna när jag skall ta mig ner till Hesa med VR- kan behövas flera böner. Jag vill att tåget skall vara i tid för jag har bestämt en timmes träff med Linn innan bussen går till flygfältet!

För tillfället pågår PAf Open, dvs beach volley world cup på Åland i Mariehamn! JAG skulle ha fått vara med i Medical Team som fysioterapeut!!! MEN eftersom jag börjar jobba i Drammen redan 23 augusti så var jag tvungen att dra mig ur, med tårar på min kind. TÄNK VILKEN ERFARENHET det skulle ha varit!!!!! BUHUU :(

Jag övar på att säga NEJ!

Tack för livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar