måndag 23 augusti 2010

Första arbetsdagen avklarad!

Japp japp. Nu kan jag vara stolt! Jag klarade av första dagen på mitt nya jobb utan att svimma eller dö. Positivt! Jag kan ju inte ha så höga krav i början heller! :) Jag kommer att jobba med äldre funktionshindrade i Drammen. Mina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar fysioterapibedömningar, individuell träning, göra hembesök, ha ansvar över fysioterapin på en avdelning för äldre, fungera som kontakt mellan hemtjänsten och klienten och hålla styrketräningsgrupper för äldre. Det kommer att bli en spännande höst!

Eftersom jag ännu inte vet exakt hur länge jag kommer att få jobba där planerar jag att hålla ögonen öppna på nya arbetsmöjligheter som eventuellt dyker upp. Detta jobb är en bra början men det är ganska långt till arbetet och jag MÅSTE verkligen ha bil varje dag vilket kanske inte blir möjligt om några månader...jag vet inte! Vi får se vad som händer! En dag i taget nu bara!

Jag får andas ut en stund nu och koppa av med en tur i skogen!

Tack för att jag har ett arbete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar