fredag 27 augusti 2010

Jag överlevde första veckan!

Jag har överlevt och det har gått över förväntan! Jag trivs riktigt bra!

Jag har suttit på möten, presenterat mig för de flesta, bekantat mig med datasystemet och diverse arbetstprocedurer. Här är allt väldigt organiserat och här jobbar vi enligt de senaste metoderna och forskningarna. ME LIKE!

Lägenheten är ju fin, annat kan man inte säga. Den är supefresh och utsikten är otrolig. Men det tar nästan en halv timme att ta sig till jobbet på morgon p.g.a trafiken, trots att det är 8 km. Snart får vi lön och förhoppningsvis räcker det till en cykel. Jag längtar efter att börja cykla till jobbet.

Nu i helgen skall vi ta det lugnt. Kanske resa in till Oslo imorgon, det tar ca 40 min med pendeltåget. Kul att bo så nära en storstad!!

Tack för allt nytt jag lär mig!

1 kommentar:

  1. Härligt Mikaela, jag tror att du är på rätt plats. Jag är bara lite orolig att ni blir norrmän för gott?! Trevligt att ni kommer hem till helgen. vi ses!

    SvaraRadera