torsdag 22 mars 2012

Idag 11 veckor...

6 kommentarer:

  1. Nämen vad läser jag! VAD roligt! Grattis så jättemycket!

    SvaraRadera
  2. Jodå det är sant det du ser :) Tack Sophie :) Verkligen spännande och roligt!!

    SvaraRadera
  3. Nämen, är det sant!(?) Vad överraskad jag blir, men glad förstås!! Rättare sagt blir jag alldeles pirrig i kroppen för din skull! :D Grattis vännen!

    SvaraRadera
  4. Tack Linn! :) jag blev ganska överraskad själv!!! :) har gått genom flera olika faser av chock, panik, glädje och extas. Detta är STORT! I norge går man på ultraljud först i vecka 17-19 så jag vet inte hur många det är ännu ;)

    SvaraRadera
  5. Jee för att du satt ut bild och skriver om den spännande tiden du/ni har framför er. Jag var helt lycklig och pirrig hela dagen efter ditt samtal, nog är det kul med växande mage!

    SvaraRadera
  6. jo det växer lite överallt ;) pirrigt är det :D

    SvaraRadera