måndag 2 januari 2012

Nu folkens!

Nu är det dags att skrida till verket och börja skriva på riktigt. Jag kan ju inte leva utan att skriva. Så många tankar som snurrar i mitt huvud som inte kommer ut till världen. Nu ska det ut!

De sista veckorna har jag tänkt på dagens utseendefixering. Jag blir så trött!! Jag blir så trött!!!! Va tror människor egentligen? Att om man förändrar kroppsdel efter kroppsdel så blir man till sist perfekt? Och alltid förevigt perfekt? BULLSHIT man where are you? Jag dör, om och om igen när jag hör kvinnor prata om sitt fläsk, sina rynkor, sina matvanor och träningsvanor.. de hatar sig själva och bla bla bla!!! Va i helvete är det som sker om man skall gå och spendera sina dagar i sitt eget huvud och stirra sig blind på sina celluliter?

Det du fokuserar på växer, och varsågod om du vill fokusera på dina skavanker! Men jag tänker sluta med det! Satsa mer på å bli en bättre människa, än på att bli en bättre yta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar