torsdag 28 juli 2011

om healing och lycka

jag upplevde något minst sagt intressant i går. Jag hade bokat tid till aromaterapi. För att ge mig själv tid för ordentlig avslappning.

Aromaterapauten visar sig också vara healer.. :) När jag satt där och samtalade med henne började hon plötslig fråga mig om saker jag inte hade berättat åt henne. Hon sa: jag känner att ditt hjärta är väldigt tungt, du går och bär på mycket i ditt hjärta. Jag brast ut i tårar! Hon hade så rätt! Hon gav mig behandling och massage. Sa till mig att jag inte helt "släppte" in henne, att jag har byggt upp en väldig tjock mur runt mig.. Jag tänkte tyst för mig själv MHM! Det som har skett det sista året, inte minst allt som hände i USA har satt sina spår i min kropp. När jag gick därifrån kändes det som att jag flög. Jag kände mig så lätt!

Kvällen fortsatte med ett fint möte. Ett möte jag aldrig skulle kunna leva utan.

Plötsligt har jag vaknat till liv på riktigt. Igen. Jag skall dit igen på måndag. Jag bryr mig inte om vad hon ger mig för behandling så länge det hjälper och frigör mig. Jag vet att jag har såå mycket att ge men det kommer inte ut. Ännu.. det är en process och jag är på väg i väldigt rätt riktning.

Nu har jag en dag kvar på jobb. Sen packar jag mina ting, flyttar till Oslo och kör hem till Finland för att fira SEMESTER! Välförtjänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar