onsdag 20 juli 2011

Be strong and stay positive

Förändringar har alltid stressat mig. Försöker att hålla stressnivån på en acceptabel nivå med hjälp av yoga. Det är spännande att bli studerande igen.. jag har fått studentbostad precis bredvid skolan och kommer att dela kök och bad med .... jag vet inte hur många! Det får jag veta när jag hämtar nyckeln 1.8 samma dag som jag skall flytta! Snacka om att ta det som det kommer!!

Nu har jag jobbat på Drammen kommune i nästan ett år! Det är helt otroligt, jag visste inte att tiden går så här fort när man blir gammal :) Nu har jag snart bara en vecka kvar på jobb! iiik!

Det att jag har blivit singel och nu är tvungen att stå på mina egna ben betyder också att jag har blivit tvungen att börja tro mera på mig själv.. men det är inte lätt alla dagar. Som tur har jag insett att mina tankar styr min energi och nu försöker jag tänka : Be strong and stay positive.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar