tisdag 3 maj 2011

Det som sker, det sker.

Dags för uppdatering! Läget förändrar sig stadigt.. Det är väl det enda som är stadigt i mitt liv, förändringarna! :) Jag har har jobbat i något som heter geriatrisk team sedan februari som vikarie. Så länge jag har jobbat som vikarie i teamet så har tjänsten blivit utannonserad och jag var en av dem som sökte på tjänsten. Jag var på mitt livs första arbetsintervju och det gick bra! I fredags fick jag ett samtal av chefsfysioterapeuten som berättade att jag klarade mig väldigt bra på intervjun men att min arbetserfarenhet och kompetens tyvärr inte räcker till. Så med andra ord fick jag inte jobbet. Då var det avklarat.

Så har jag sökt på Idrottshögskolan i Oslo, på idrottsfysioterapi och idrottsvetenskap. Båda linjerna är på masternivå. Jag väntar fortfarande på svaret, som kommer 10 maj, dvs om en vecka!

Jag har Opeln i drammen och kör bil överallt. Jag älskar älskar att ha bil. Det gör mitt liv så mycket enklare! De facto att sommaren snart är här och vi går mot ljusare tider gör det också lättare för mig att se det positiva i livet.

Jag har flow igen och börjar hitta tillbaka till min inre styrka. Hur mitt liv kommer att se ut i höst vet jag inte, men det är lättare att leva i otrygghet när man känner sig trygg i sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar