torsdag 18 november 2010

Livet knallar på

Joodå. Livet går vidare. Men jag är fortfarande utan jobb och lägenhet. Så jag bor kvar med R..men det börjar kännas väldigt tungt.. Idag fick jag faktiskt ett erbjudande av en arbetskollega.. att jag får flytta in hos henne så länge jag söker en lägenhet. Hon sa att hon har ett ledigt sovrum och att hon inte är hemma så mycket eftersom hon har sin särbo i Oslo! Jag tror nästan jag skall köra på det... jag kan tänka mig det som en bra tillfällig lösning. Eftersom jag ändå skall hem 21 december känns det inte som det lönar sig att flytta i en dyr lägenhet redan från första december... Det är så mycket som skall ske och jag blir så frustrerad! Jag vill ju ha ett jobb så jag kan slappna av! Jag går inte och tänker på det hela tiden men jag känner att min kropp är spänd!

Jag hoppas och ber på att jag får ett mail eller att någon ringer mig och säger att jag blir kallad på intervju. Jag har trots allt sökt på 4 jobb i Drammen och 2 i Oslo! Något måst jag ju få!!!!! Jag vill vara kvar i Norge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar