lördag 6 november 2010

Att vakna upp

idag när jag vaknade insåg jag plötsligt att jag inte har levt i en dröm den senaste veckan utan att det som sker verkligen sker. Min första tanke var ironiskt nog: "va rätot". Plötsligt sitter jag här i Norge utan ring på fingret! Ursäkta, vad? Verkligheten bankar på dörren, men jag vill inte öppna!

Folk säger åt mig att bita ihop. Jag biter ihop så hårt att jag får ont i käkarna, i hela huvudet. Men livet går vidare och jag har ett projekt att skriva. Nu skall jag göra det några timmar. Sedan bär det av mot Oslo. Jag skall träffa Fride min arbetskollega. Hon har bjudit mig på fest! Jag har så underbara jobbkompisar och är så tacksam över att jag har fått lära känna så fina människor!

1 kommentar:

  1. En stor kram till dig vännen, vi borde verkligen prata. Jag måste fixa skype nu å så bokar vi in en tid. Sköt om dig Mikaela!

    SvaraRadera